Det går hit, det går dit och det går runt en liten bit...


Dags för bärbart igen. Jobbigt att pendla sådär fram och tillbaka mellan olika datorer. Bror mins dator, så jag har i stort sett bara tillgång till internet här. Vad gör det? Angående bloggens styling, utseende, whatever - jag orkar inte, kan inte och vet inte riktigt hur man gör för att den ska bli snygg och speciell som alla andras. Aldrig förstått mig på detdära. Tips får ni gärna komma med annars kommer den se ut såhär för resten av dess livstid (eftersom den finns på internet så för allltid). Wallander är på TV, den engelska skiten, inte samma sak. Wallander är och ska förbli svensk! Förresten så somnade mitt ben nu (från foten upp på låret, jag går ingenstans på ett tag), wakiewakie!..


Är din ekonomi lika kass som min? Registrera dig på GratisBio och samla ihop till presentkort och biobiljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0