Du om någon borde förstå...

Väggar borde vara tjockare. Är det bara jag som tänker på sånt? Man borde faktiskt inte vara rädd för att låta för mycket så att folk ska höra. Vissa kan tycka sådant är generande, vissa spännande och upphetsande. Jag har inte riktigt klurat ut min åsikt om detta ännu men, i sinom tid (mormor språk). Lördagens sovmorgon går förmodligen bort, den också. Jag kommer se ut som ett ihåligt lik när det är dags för fotografering imorgon. Tacka gudarna för smink, låter kanske ytligt -ja, varför inte?! Kan alla andra så kan väl jag!
Natti rumpifaces!

- Live today 'cause tomorrow's not now


Kommentarer
Postat av: emma

haft en bra kväll? (:

2009-10-17 @ 01:14:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0